Rupsje nooit genoeg: Over verdwijnen in een zoektocht en vinden wat je niet zocht. Hoe zou jij je voelen na maanden aan een project te hebben gewerkt, en het blijkt veel groter te zijn dan je dacht? Hoe voel je je als je de eerste mijlpaal haalt? Ik kan het niet bevatten. Groter dan ik kan beschrijven. Wat ik wel voel: dankbaar. Nederig. Opgelucht. De eerste stappen zijn gemaakt. Mijn proces was als rupsje nooit genoeg. Ik verdween er gewoon in. Ik zocht, vond, zocht, vond opnieuw en steeds verder. Het begon onverwacht. Ik was gewoon bezig met mijn astrologie-opleiding,…